Sara nerabea da, eta ez du mundua ulertzen. Líriko mezu enigmatikoak ematen dituen pertsonaia misteriotsua da, eta, antza denez, berak bakarrik konprenitzen du Sara. Bere bilaketak toki ezkutu batera eramango du neska, oso gutxik gainditzen duten hil ala biziko abentura handi batera.