Athos, Porthos eta Aramis Frantziako Erregea zerbitzatzen duten hiru eliteko gudariak dira, gorteko mosketari onenak. Erregea hondoratzeko konspirazio makur baten berri izan ostean, mosketariek heroi bihurtu nahian dabilen gizon batekin topo egingo dute: D'Artagnan gaztearekin, hain zuzen. Hala, mosketariek beren zaintzapean hartuko dute D'Artagnan. Egiteko arriskutsu bat izango dute laurek aurrez aurre: Frantziako Koroa ez ezik Europako etorkizun osoa ere mehatxatzen duen konplota zapuztea.