Richard Linklater zuzendariak, AEBetako egungo zinemagile pertsonal eta harrigarrienetako batek, ezin zuen animaziozko film konbentzionala egin: existentziaren eta inguratzen gaituen munduaren zentzuari buruzko azterketa filosofiko bat.