Wes Andersonek Roald Dahl idazlearen kontakizun bat egokitzea aukeratu du animazio-zinemako bere lehen lanerako. Pertsonaien ahotsak egiteko, gainera, Hollywoodeko izar handien babesa izan du. Familia-zinema hutsetik harago, Anderson familiari, haien zoriontasunei eta atsekabeei buruzko gogoeta gazi-gozoetara itzuli da.