Animazio-zinemako bitxi honek Annecyko zinema-jaialdia irabazi zuen 2003an, eta Hong Kongeko komiki ezagun batean dago oinarrituta. Filmak helduen bizitzari buruzko ikuspegi berezia erakutsiko digu, erantzun baino galdera gehiago duen McDull txerritxoarena, hain zuzen.