Satoshi Kon Japoniako anime generoaren izen handietako baten testamentu-film hau zientzia-fikziozko fantasia bikaina da, eta tratamendu bisual ikusgarria du: zer gertatzen da besteen ametsetan sartzeko gaitasuna dugunean?