Mockumentary honek Japoniaren historia kritikoa proposatuko digu, gerra ondorengo garaitik gaur arte, eta horretarako sintesi-lan izugarria egiten du animazio-teknika berritzaileen collageaz baliatuta; guztia, Ghost in the Shell eta Avalon animeen sortzaile Mamoru Oshiiri esker.