Sariak jaso ditu animazio-jaialdi ospetsuetan, esaterako Annecyn eta Ottawan, lehen begiratuan ezinezkoa dirudien gutun-bidezko laguntasun bati buruzko historia samur honek. Protagonistak: Melbourneko neskatila bakarti bat eta New Yorken bizi den eta Asperger Sindromea duen berrogei urtetik gorako gizon obeso bat. Lortuko al dute inoiz aurrez aurre ikustea?