Animazio-zinemak kalea hartu du: batzuen ustez “Hungariako South Park” den film honek Annecyko jaialdia irabazi zuen, eta ijitoak, arabiarrak, txinatarrak eta hungariarrak bizi diren Budapesteko auzo bateko bizitzaren karikaturazko kronika da.