Japoniako komiki underground ezagun baten egokitzapen honek maisuki batzen ditu hainbat animazio-teknika, eta komiki-marrazkigile izatearekin obsesionatuta dagoen Nishi gaztearen peripezia harrigarriak kontatuko dizkigu.