Helduentzako animazioak azken urteetan sortu duen ekoizpenik txalotu eta garrantzitsuenetako bat da hau, ingelesezkoa ez den film onenaren Urrezko Globoaren irabazle, gainera. Animazioa eta ikerketa historikoa elkartzen dira hemen, Ekialde Ertainaren hurbileko historiako pasarte lazgarrienetako bat argitzeko.