Yoshihiro Tatsumi manga-marrazkigilearen bizitzari eta obrari buruzko erretratu eder honek artistaren memoriak eta bere kontakizun ospetsuen eta erdigarrienak uztartzen ditu, jatorrizkoaren edertasuna gordetzen duen estilo bisual oso zaindu bati esker.