Quay anaiak animazio-zinema modernoak eman dituen artista erostezin eta irudimen handienekoak dira. Egin duten bigarren film luze honetan stop-motion teknikak erabili dituzte sendagile makur batek bahitu eta automata bihurtu nahi duen opera-abeslari bati buruzko ipuin gotikoa kontatzeko.