Azken urteetako animazio-zinemak eman duen ekoizpen polemikoenetako bat. Biolentziaz beteriko film erdigarri honek misiolari batek bere arrebaren heriotzagatik mendekua hartzeko pornografiaren industriaren aurka egiten duen gurutzadaz hitz egingo digu. Ez da, inondik ere, familia osoarentzako filma.