Fernando Trueba zinemagilearen eta Javier Mariscal diseinatzailearen arteko topaketaren emaitza da hauxe; Oscar sarietarako izendatu zuten eta Goya saria eta Europako Zinemaren Saria irabazi zituen filmak. Amodio-istorio baten bitartez Kubako musikan barrena eginiko bidaia argitsua.