Elkartu al daitezke animazio-zinema eta dokumentala? Annecyko jaialdia irabazi zuen film honek posible izateaz gain desiragarria ere badela erakutsiko digu: animazio-lan ikusgarri honek Claudiu Crulic errumaniarraren egiazko istorioa berregingo du. Crulic Polonian atxilotu zuten bere hitzetan inoiz egin ez zuen delitu bategatik.