Azken urteetako jaialdietan sari gehien izan duen Espainiako animazio-ekoizpen hau 59. Donostia Zinemaldian estreinatu zuten. Paco Rocak idatzitako izenburu bereko eleberriaren egokitzapen zaindua da. Hirugarren adinekoen egoitza bateko biztanleen bizitzari buruzko erretratu sentikorra.