Bizitza al dute koadro bateko pertsonaiek? Animazio-ariketa zoragarri honen protagonistak margolari batek amaitu gabe utzi zuen koadro bateko biztanleak dira: erabat margotuta dauden figurak, kolorerik ez dutenak eta zirriborro huts direnak.