Animazio-zinemak ere konta ditzake eguneroko historia hurbilak; esaterako, Antonio Farfan notario laguntzailearena. Farfan sinetsita dago bere porrot profesionala eta sentimentala bere itxura fisiko kaskarraren ondorio direla. Norbaitek ez duela zertan hala izan erakusten dion arte.