1989an hil zen Graham Chapman, Monty Python talde komikoaren sortzaileetako bat. Orain, haren memoriak, “Gezurti baten autobiografia”, pantailara iritsi dira, animazioaren laguntzaz. Gerta liteke kontaturiko guztia ez egia izatea, baina horrek ez dio egiazkotasunik kentzen.