Ilustrazioaren eta marrazkigintzaren munduko prestigio handiko izenak batu dira hainbat episodioko film honetan, beren estilo pertsonalekin gizakiak dituen beldurrik handienak islatzeko. Iluntasunerako bidaiak inoiz izan dituen trazurik ederrenak.