Stop-motion teknikarekin eginiko lan honek Etgar Keret idazle israeldarraren bi kontakizun labur egokitu ditu. Historia-bilduma honetan apartamentu bloke bateko bizilagunak, haien eguneroko arazoak eta beren bizitzei zentzua aurkitzeko bilaketa dira protagonista.