Hego Koreako azken urteetako animazioaren errebelazioa izan zen Seulgo institutu bateko ikasleen arteko botere-borrokei buruzko kronika indartsu hau: ikasle izandako bi gizonek beren bizitzak markatu zituen ikaskide bat gogoratuko dute.