Komikietako pertsonaia famatuak pantailara ekarriko ditu Oskar Santos zuzendariak. Zipi eta Zape zigortu egingo dituzte, eta Esperanza ikastetxean igaro beharko dute uda; hots, Falconetti beldurgarriak zorroztasunez eta begian partxea duela zuzentzen duen hezkuntza-zentroan.