Hummusarekiko maitasuna izan al daiteke Ekialde Ertainean bakea lortzeko errezeta? Galdera hori bera zerabilen buruan Trevor Graham zuzendariak, albistegietan inoiz ikusten ez dugun Ekialde Ertaineko liskarraren alderdiari buruzko dokumentala filmatzerakoan. Grahamek hummusa prestatzen duten tabernetan egindako bidaia komikoa da, Beiruteko, Tel Aviveko, Jerusaleneko eta New Yorkeko sukaldeetan barrena. Bidaian, Ekialde Ertaineko dama handi Claudia Rodenekin, fanatikoekin, kolono juduekin, pertsonaia biblikoekin, aktibista politikoekin, garbantzu-hazleekin, nobelistekin eta jekeekin egingo du topo. Horientzat guztientzat, hummusa obsesio erlijioso bat da ia.