Bi anaia, biak ala biak sukaldari apartak, izugarri haserretuko dira elkarrekin. Borrokaren klimaxean, bi zatitan puskatuko dute familiako errezeta-liburua: anaietako bat lehenengo platerekin geldituko da, eta, bestea, berriz, bigarrenekin. Jatetxe lehiakide bana jarriko dute, bata bestearen ondoan, eta hogei urte emango dituzte bestea gainditzen. Alaba batek elkartuko ditu, ezkontzan bi anaiek janaria elkarrekin prestatzea nahiko baitu. Lortuko ote bakea?