Maitasunari, adiskidetasunari eta ametsak jarraitzeko beharrezko adoreari buruzko komedia erromantikoa da, Kajsa Ingemarssonen izen bereko nobela arrakastatsuan oinarritutakoa. Agnes sukaldaria da, eta izugarri gustatzen zaio sukaldean ibiltzea. Lan ona du luxuzko jatetxe batean, maite duen mutil-laguna, eta bere lagunik onenak edozer egingo luke beregatik. Baina, halako batean, kaleratu egingo dute, eta mutil-lagunak utzi egingo du. Lagun batek jatetxe berri baten jabekide izatea proposatuko dio. Ez du ezer galtzekorik.