Haruk urtebete eman du ezkonduta eta dibortziatu egin da. Egun batean, Kaga eskualdeko chef samurai batek bere seme Yasunobu Funakirekin ezkontzea proposatuko dio. Yasunobuk ezpatak aukeratu zituen sukaldearen ordez. Haruk sukaldaritzaren artea erakutsi beharko dio senar berriari familiaren izenari eta chef samurai gisa duen mailari eusteko.