Estreinaldiaren hogeigarren urteurrenarekin bat, bueltan dugu Mexikon XX. mendearen hasieran girotutako amodioari eta gastronomiari buruzko istorio hau. Tita eta Pedro gazteak zeharo maiteminduta daude, baina maitasunari uko egin beharko diote, Mamá Elenak aginduta; izan ere, Titak, alaba gazteenak, ezkongabe izan behar du, zahartzaroan ama zaintzeko. Mexikoko sukaldaritza tradizionalaren usainen eta zaporeen artean, Titak denboraz haratago iraungo duen maitasunagatik sufrituko du.