Roque Cameselle (Vigo, 1981) idazle, gidoigile eta zinema zuzendaria da. Ikus-entzunezko Komunikazioa ikasi zuen, EGACI ikastegiko Zinemarako Gidoigintzako irakasle izan zen, eta zinema kritikari El Faro de Vigo egunkarian. Gaur egun, Deboura Cinema etxearen sormen-saila zuzentzen du. Oso gaztea zela, Memoria Indeseable (1998), La chica del último (1998) eta Soldado sin fortuna (2002) film laburrak zuzendu zituen, eta hainbat sari irabazi zituen haiei esker. O Pausiñas kontakizun-liburua eta Bieito Dubidoso eleberria argitaratu ditu; azken horretan dago oinarrituta bere lehenengo film luzea, Azti txikia - azti zalantzatia. Horretaz gain, El diario de Berto telesailaren kapitulu pilotua ere zuzendu zuen.