Alfredo Soderguit ilustratzaile eta animatzailearen opera primaren protagonista Anina da, hamar urteko neskatila. Aninaren izena palindromoa denez, gelakideek barre egiten diote; bereziki, Yisel izena duen eta Aninak "elefante emakumea" ezizena jarrio dion batek. Neskatoaren pazientzia agortzen denean, borrokan hasiko dira biak. Gertakariaren ondorioz, zigor bitxia jarriko diete. Itxita dagoen kartazal beltz bat emango diete; barruan dago haien zigorra, baina astebete itxaron beharko dute hura irekitzeko. Aninarentzat, kartazalaren edukia ulertzeak, ustekabean, bere mundua eta han betetzen duen lekua ulertzea esan nahiko du.