Diego Quemadar-Diezen Mexiko eta Espainiaren arteko koprodukzioa da, eta azkeneko Cannesko zinema-jaialdiko Un Certain Regard sailean estreinatu zen. Juan, Sara eta Samuel 15 urteko gazteek Guatemalatik ihes egingo dute, AEBetara iristen saiatzeko. Hiru nerabeek mundu hobea bilatu nahi dute Mexikoko mugez harago, baina laster ohartuko dira errealitatea oso bestelakoa dela.