2012an Donostia Zinemaldiko Zinema Eraikitzen atalean parte hartu ostean, film hau Berlingo zinema-jaialdiko Panorama sailean aurkeztu zuten eta opera prima onenaren saria irabazi zuen Guadalajaran. Dibortziatu zenetik, Albertok denbora gutxi pasatzen du Lucía eta Federico seme-alabekin. Ekaitz egun batean, ur termaletara abiatuko dira hiruak. Opor laburrak izango dira eta ahalik eta etekin handiena atera nahi diete. Beti gogotsu, Albertok ez ditu planak hondatu nahi. Baina igerilekuak itxita daude, ezin jakin noiz irekiko dituzten, eta gazteek gaitzespenez begiratu dute; ondorioz, lasaitasuna galtzen hasiko da aita. Guztiak daude hipersentibera eta giroa gero eta itogarriago bilakatzen ari da. Bitartean, euria etengabe ari du, eta Albertok alokatu duen etxeak ordutik ordura txikiagoa dirudi.