Matías Rojas Valencia zuzendari txiletarraren opera primak Amaliaren historia kontatuko digu. Hogeita sei urteko Amaliak eta bederatzi urteko Cristobalek Txile hegoaldeko paisaia gordeetan barrena bidaiatuko dute haurraren aita aurkitzeko helburuarekin. Bilaketa bi pertsonaien barruko historian zehar eginiko ibilbide bilakatuko da.