Amat Escalante zinemagile mexikarrak zuzendari onenaren saria irabazi zuen Canneseko zinema-jaialdian film honi esker. Hamabi urteko Estela zeharo maiteminduta dago berarekin ihes egin eta ezkondu nahi duen poliziako kadete gazte batekin. Amets hori lortzen saiatzean, bere familiak bizi den eskualdea suntsitzen ari den indarkeriari egin beharko dio aurre.