Isabel Coixet zuzendariaren film hau Berlingo zinema-jaialdiko Panorama sailean aurkeztu zuten, eta Zilarrezko Biznaga eta Epaimahaiaren Sari Berezia irabazi zituen Malagan. Bartzelona, 2017. Bost urtez elkar ikusi ez duten eta bizitzan egoera zailak igaro dituen bikote batek berriz egingo du topo. Iraganak inolako garrantzirik ez duela sentitzen duten unean, bat-batean, berriz itzuliko da. Itxi gabeko zauriek irekita irauten dute beti.