Film hau Berlingo zinema-jaialdian, Buenos Aireseko BAFICIn eta Malagako jaialdian aurkeztu zuten. Bartzelona kanpoaldeko bizitzari buruzko fresko harrigarri honek krisialdiko Espainiak bereizgarri duen ziurgabetasuna eta errebeldia espiritua erretratatuko ditu, bost pertsonaiaren bizitzen bitartez.