Gracia Querejetaren filmak lau sari irabazi zituen Malagako zinema-jaialdian, film onenarena barne. Nerabe gatazkatsu baten eta militar izandako haren aitona Maxen arteko harremana kontatuko digu. Jon ikastetxetik botatzen dutenean bere ama Margok Maxengana bidaltzea erabakiko du, arrastoan sar dezan. Biek egin beharko diete aurre beren mugei eta beldurrei.