Donostia Zinemaldiaren zuzendari izandako Diego Galánek zuzenduriko dokumental honek Espainiako zinemak 30eko hamarkadatik gaur arte emakumea nola ikusi duen aztertuko du, horretarako hainbat filmen zatiak erabilita. Azkeneko Canneseko Zinema jaialdian Cannes Classics sailean aurkeztu zen.