León Siminianiren opera primak Ez Fikziozko Eurodoc Film Onenaren Saria irabazi zuen Sevillako Zinema Europarraren Jaialdian. Dokumentalaren eta fikzioaren artean dagoen lan hau lehenengo pertsonan kontaturiko road-movie bat da, eta maitasunerako eta bizitzarako "mapa" berri baten bila Indiara abiatuko den zinemagile gazte bati buruz hitz egingo digu.