Miamiko eta Nanteseko zinema-jaialdietan saritua, eta bigarren mailako emakume aktore onenaren Goya eta lau Gaudí irabazi dituen Cesc Gay zuzendariaren lan hau galduta eta nahastuta, nortasun berri baten bila dabiltzan gaur egungo gizonen gabeziei, ahuldadeei eta bestelako "bertuteei" buruzko erretratu ironiko eta gupidagabea da.