Europa mailako estreinaldia. Juan Cavestanyren film berria komedia, drama, kontakizun soziala, terrorea eta surrealismoa modu ausazkoan zeharkatuko dituen kontakizuna da. Izendatzaile komun batekin: arrotz eta kaotiko denaren erasoen aurrean gizakien izaeraren poesia menderaezina. Torontoko Zinema Jailadian izango du mundu mailako estreinaldia.