Daniel Calparsororen thriller honek Pablo du protagonista; Irakera bidali duten mediku militar bat. Ia heriotzara eramango duen eraso baten ostean, Espainiara iritsiko da, eta han, gertatutakoa argitu edo jazotakoaren bertsio ofiziala babestu aukeratu beharko du.