Nagisa Oshima
Bere opera prima honetan, Japoniako “mirari ekonomikoak” atzean utziriko izakienganako interesa erakutsiko du Oshimak, eta horretarako Masaoren kontakizunaz baliatuko da: Masao nerabeak gaixo dagoen ama eta ezintasun psikikoa duen arreba hil beharko ditu.