Nagisa Oshima
1960ko hamarkadako Japoniako gazte “haserreen” belaunaldiari buruzko erretratua. Istorioa eskrupulurik gabeko Kiyoshi gaztearen eta Makoto erakargarriaren harreman zurrunbilotsuaren inguruan dago eraikita. Makotok Kiyoshiri lagunduko dio, berarekin oheratu nahi duten gizon helduei xantaia egiten.