Nagisa Oshima
Osakako bazterreko auzoetako bizitza marjinalari buruzko kronika da hau. Prostituta bat izango da gizarte-fresko klaustrofobiko honetako protagonista eta negozio ilun baten jabea: bizirauteko beren odola saldu beharrean dauden pertsonen odol-trafikoa.