Nagisa Oshima
Argi eta garbi politikoa den Oshimaren lehenengo lana da hau, eta ideologia ezkertiarreko Japoniako ikasleen Zenkyoto mugimenduaren barruan sorturiko tentsioak deskribatuko ditu. Estilo bisual harrigarriko lan honek primeran islatzen du belaunaldi oso baten desengainu ideologikoa.