Nagisa Oshima
Oshima zinema historikoan barneratuko da XVII. mendeko shogunaldiaren aurkako nekazari-iraultza baten lider izan zen Shiro Amakusa erreboltari kristauaren historiaren bitartez. Etorkizunari eta 1960ko hamarkadako errepresio politikoari buruzko metafora eraikitzeko aitzakia gisa erabiliko du iragana zuzendariak.