Nagisa Oshima
Atmosfera beltz, itogarri eta malenkoniatsuko film honetan, gizon bat hil duen beste gizon batek krimenaren lekuko baten xantaia jasango du. Prostituzioaren eta pornografiaren labirintoetan barrena eginiko bidaia, eta Yakuza anfitrioiaren rolean.