Nagisa Oshima
Japoniar gizartea markatzen duten sexualtasunari eta indarkeriari buruzko azterlana. Emakumeak bortxatu eta hiltzen dituen gizon baten erretratua eraikiko du filmean Oshimak, haren emaztearen eta biktimetako baten oroitzapenen bitartez. Zuzendariaren lanik amorratu eta latzenetako bat.